Investigación de mercados: un enfoque práctico/ Naresh K Malhotra

By: Malhotra, Naresh KMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: México: Prentice-Hall 1997Edition: 2ISBN: 968880844XSubject(s): INVESTIGACIÓN DE MERCADOSDDC classification: 658.83
Contents:
Introducción a las primeras fases de la investigación de mercados 2.Formulación del diseño de la investigación 3.Recopilación 4.Preparación y análisis de los datos 5.Dimensiones internacional y ética
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.83 / M249 2. ed. (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 034895

GENERAL

Introducción a las primeras fases de la investigación de mercados 2.Formulación del diseño de la investigación 3.Recopilación 4.Preparación y análisis de los datos 5.Dimensiones internacional y ética

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co