Fundamentos de mercadotecnia/ Philip Kotter

By: Kotter, PhilipContributor(s): Armstrong, Gary, CoautorMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: México : Prentice Hall 1998Edition: 4ISBN: 9688809489Subject(s): MERCADEO | ESTRATEGIA DE MERCADO | ADMINISTRACIÓN FINANCIERADDC classification: 658.8
Contents:
Comprensión de la mercadotecnia y del proceso de administración de la mercadotecnia 2.Análisis de las oportunidades de mercadotecnia 3.El desarrollo de la estrategia de mercadotecnia 4.Ampliación de la mercadotecnia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / K87 4. ed. (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 1 Available (Sin restricciones) 034179
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / K87 4. ed. (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 3 Available (Sin restricciones) 037653
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
658.8 / K87 4. ed. (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 4 Available (Sin restricciones) 040696

037652 PERDIDO/2004

Comprensión de la mercadotecnia y del proceso de administración de la mercadotecnia 2.Análisis de las oportunidades de mercadotecnia 3.El desarrollo de la estrategia de mercadotecnia 4.Ampliación de la mercadotecnia

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co