Mercadotecnia/ Philip Kotler

By: Kotler, PhilipMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: México: Prentice Hall 1996Edition: 6ISBN: 9688805904Subject(s): MERCADEO | PROMOCIÓN DE VENTAS | ADMINISTRACIÓN FINANCIERADDC classification: 658.8
Contents:
La mercadotecnia y el proceso de mercadotecnia, Análisis de oportunidades mercadotecnicas, Como seleccionar los mercados meta, Como elaborar la mezcla de mercadotecnia, Administración de las actividades mercadotecnicas, La mercadotecnia ampliada, Apendices,
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
658.8. K87m (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 037651
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
658.8. K87m (Browse shelf) Ej. 2 Available (Sin restricciones) 037650

GENERAL

La mercadotecnia y el proceso de mercadotecnia, Análisis de oportunidades mercadotecnicas, Como seleccionar los mercados meta, Como elaborar la mezcla de mercadotecnia, Administración de las actividades mercadotecnicas, La mercadotecnia ampliada, Apendices,

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co