Principios de mercadeo/ Alberto Cespedes Sáenz

By: Céspedes Sáenz, AlbertoMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: Bogotá : Ecoe ediciones 2005Edition: 4a.edISBN: 9586483894Subject(s): I.MERCADEODDC classification: 658.8
Contents:
Mercadeo, Economía y empresa 2.Segmentación 3.Necesidades y tendencias del mercado y del consumidor 4.El producto 5.El precio 6.Comunicación 7.Las ventas 8.Distribución 9.Investigación de mercados
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / C422p (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 060515

Mercadeo, Economía y empresa 2.Segmentación 3.Necesidades y tendencias del mercado y del consumidor 4.El producto 5.El precio 6.Comunicación 7.Las ventas 8.Distribución 9.Investigación de mercados

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co