Principios de mercadeo / Alberto Cspedes Sáenz

By: Céspedes Sáenz, AlbertoMaterial type: TextTextPublisher: Bogotá : Ecoe, 2008Edition: 5Description: 580 pISBN: 9586485524Subject(s): Mercadeo | comportamiento del Consumidor | Planificación de Mercados -- GuíaDDC classification: 658.8
Contents:
Mercadeo, econo'mía y empresa 2.Segmentación, necesidades y tendencias 3.El producto 4.El precio 5.Comunicación 6.Las ventas 7.Distribución 8.Investigación de mercados
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / C422 5. ed. (Browse shelf) Ej. 1 Pending hold 053968
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / C422 5. ed. (Browse shelf) Ej. 2 Available (Sin restricciones) 059282
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / C422 5. ed. (Browse shelf) Ej. 3 Available (Sin restricciones) 059283
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.8 / C422 5. ed. (Browse shelf) Ej. 4 Available (Sin restricciones) 059281

Mercadeo, econo'mía y empresa 2.Segmentación, necesidades y tendencias 3.El producto 4.El precio 5.Comunicación 6.Las ventas 7.Distribución 8.Investigación de mercados

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co