Marketing periodístico/ Francisco Iglesias

By: Iglesias, Francisco
Material type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: Barcelona : Ariel 2001ISBN: 8434412845Subject(s): EMPRESAS PERIODISTICAS -- ADMINISTRACIÓN | PERIODISMO | MERCADEODDC classification: 070.4
Contents:
Marketing y mercado de la prensa 2.Fundamentos de marketing 3.Mercado y mercado informativo 4.Mercado de la prensa 5.Futuro de la prensa del futuro 6.Estrategias de marketing de prensa
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Obras de reserva Obras de reserva Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
070.4 / I24 (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 1 Available (Sin restricciones) 044736

Marketing y mercado de la prensa 2.Fundamentos de marketing 3.Mercado y mercado informativo 4.Mercado de la prensa 5.Futuro de la prensa del futuro 6.Estrategias de marketing de prensa

There are no comments for this item.

to post a comment.
Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co