Normal view MARC view ISBD view

Marketing periodístico/ Francisco Iglesias

By: Iglesias, Francisco.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Barcelona : Ariel 2001ISBN: 8434412845.Subject(s): EMPRESAS PERIODISTICAS -- ADMINISTRACIÓN | PERIODISMO | MERCADEODDC classification: 070.4
Contents:
Marketing y mercado de la prensa 2.Fundamentos de marketing 3.Mercado y mercado informativo 4.Mercado de la prensa 5.Futuro de la prensa del futuro 6.Estrategias de marketing de prensa
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Obras de reserva Obras de reserva Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
070.4 / I24 (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 1 Available (Sin restricciones) 044736

Marketing y mercado de la prensa 2.Fundamentos de marketing 3.Mercado y mercado informativo 4.Mercado de la prensa 5.Futuro de la prensa del futuro 6.Estrategias de marketing de prensa

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co