Zag: la estrategia que siguen las marcas de éxito / un libro de Marty Neumeier ; [traducción, María López Medel]

By: Neumeier, MartyMaterial type: TextTextSeries: Colección VivaPublisher: España : Pendiente de Captura] 2011Description: 177 p. : il. ; 24 cmISBN: 9788483561461Subject(s): Marcas -- MarketingDDC classification: 658.626
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central Euclides Jaramillo Arango
GEN 658.626 / N493 (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 059391

Subtítulo de la cubierta: Cómo superar a tus competidores mediante la diferenciación radical de tu marca

There are no comments on this title.

to post a comment.
Universidad del Quindío • Carrera 15 Calle 12 Norte • Armenia, Quindío, Colombia • Tel.: +57 (6) 7359300
Quejas y Reclamos: 018000 96 35 78 opción 5 • Denuncias actos de corrupción: +57 (6) 7359416 Ext.416

corrupcioncero@uniquindio.edu.co | wbmaster@uniquindio.edu.co | mailto:admisiones@uniquindio.edu.co